Odoo heeft de app “AANWEZIGHEID” (“attendance”) waarmee uw werknemers makkelijk kunnen in- en uitchecken. Hiermee kan uw HR-manager een overzicht behouden en aanwezigheidsrapporten genereren.
Er zijn verschillende manieren om in-en uit te checken:
Prikklok in de app
De werknemer kan inloggen op de app odoo/aanwezigheid, en daar in- en uitchecken
Prikklok op een kiosk – barcode
In de app odoo/werknemers kan je per werknemer een barcode aanmaken. Deze barcode kan je afdrukken en wordt dan de badge van de werknemer. Aan de kiosk kan de werknemer dan in- en uitchecken met deze badge.

Prikklok op een kiosk – pincode
Idem als met de barcode kan je per werknemer een pincode aanmaken. Aan de kiosk kan de werknemer dan in- en uitchecken met deze pincode.
Op basis van deze gegevens kan de Manager rapportages maken over
Aanwezigheid van werknemers,
Gewerkte uren / dagen per referentieperiode.
Vakantieregeling
Met de app Odoo/Verlof (time-off) kunnen uw medewerkers hun vakantieaanvragen invullen. Afhankelijk van de instellingen moeten deze aanvragen goedgekeurd worden door de managers. Per medewerker kan je configureren hoeveel dagen vakantie/afwezigheid per jaar kan toegekend worden.
Na goedkeuring worden deze verlofdagen automatisch toegevoegd aan de kalender van de werknemer.
De manager krijgt in de rapportage verschillende manieren voor een overzicht van de verschillende types afwezigheid per werknemer / team / bedrijf en kan zo de werkplanning verder beheren.

Heeft u nood aan een prikklok, een tijdsregistratiesysteem of een werkplanning?