Aanwezigheden
Weet wie aanwezig is binnen uw organisatie
20 januari, 2021 door
Aanwezigheden
Eezee (BeOpen-IT), Gunther Clauwaert

Odoo heeft de app “AANWEZIGHEID” (“attendance”) waarmee uw werknemers makkelijk kunnen in- en uitchecken. Hiermee kan uw HR-manager een overzicht behouden en aanwezigheidsrapporten genereren. 

Er zijn verschillende manieren om in-en uit te checken:

Odoo + afbeelding en tekst

Prikklok in de app 

De werknemer kan inloggen op de app odoo/aanwezigheid, en daar in- en uitchecken 

Prikklok op een kiosk – barcode 

In de app odoo/werknemers kan je per werknemer een  barcode aanmaken. Deze barcode kan je afdrukken en wordt dan de badge van de werknemer. Aan de kiosk kan de werknemer dan in- en uitchecken met deze badge.

Odoo + afbeelding en tekst

Prikklok op een kiosk – pincode

Idem als met de barcode kan je per werknemer een pincode aanmaken. Aan de kiosk kan de werknemer dan in- en uitchecken met deze pincode.

Op basis van deze gegevens kan de Manager rapportages maken over 

  • Aanwezigheid van werknemers, 

  • Gewerkte uren / dagen per referentieperiode.

Odoo + afbeelding en tekst

Vakantieregeling

Met de app Odoo/Verlof (time-off) kunnen uw medewerkers hun vakantieaanvragen invullen. Afhankelijk van de instellingen moeten deze aanvragen goedgekeurd worden door de managers. Per medewerker kan je configureren hoeveel dagen vakantie/afwezigheid per jaar kan toegekend worden.

Contacteer ons

Odoo + afbeelding en tekst

Na goedkeuring worden deze verlofdagen automatisch toegevoegd aan de kalender van de werknemer.

Odoo + afbeelding en tekst

De manager krijgt in de rapportage verschillende manieren voor een overzicht van de verschillende types afwezigheid per werknemer / team / bedrijf en kan zo de werkplanning verder beheren.

Odoo + afbeelding en tekst

Heeft u nood aan een prikklok, een tijdsregistratiesysteem of een werkplanning? 

Contacteer ons

Aanwezigheden
Eezee (BeOpen-IT), Gunther Clauwaert
20 januari, 2021
Deel deze post
Archief