Odoo Helpdesk
Odoo Helpdesk is geoptimaliseerd voor de productiviteit van uw team:
U kan uw eigen SLA-regels opstellen en Odoo automatisch acties laten uitvoeren. Dit is zeer handig voor bvb het sturen van een automatische mail als een ticket van status wijzigt.
Uw communicatie via E-mails gebeurd meteen op het ticket (chatter). Zo behoud je een overzicht van wat er gedaan is.
Door dynamische e-mailsjablonen te maken kan je de meest voorkomende antwoorden automatiseren.
Tickets die meer aandacht nodig hebben kunnen met één muisklik naar de verantwoordelijke geëscaleerd worden.
Je kan Experts voor een livediscussie uitnodigen of gebruik vooraf gedefinieerde antwoorden in een livechat om direct te antwoorden.
Plannen van uw Tickets in de Kanban!
Standaard kan U Uw tickets indelen zoals u wilt met de geweldige kanban weergave. Niets nieuws daar.
U krijgt hierdoor direct een overzicht van de workload van uw team en controleer je de status van een ticket op basis van uw op maat gemaakte SLA-regels.
Wat niet standaard mogelijk is is een ticket meteen plannen en toewijzen zonder de Kanban weergave te verlaten.
Dit is vooral handig en efficiënt om bvb interventies on-site te plannen. Hiervoor werd dan ook een kleine ontwikkeling voorzien.
Vanuit de Kanban weergave kan je hierdoor een Popup oproepen door op Plan this ticket te klikken zonder de kanban weergave te verlaten.
Planning Popup
In de planning PopUp kan de medewerker een datum en technieker selecteren. Deze informatie wordt meteen verwerkt op het ticket en de aanvrager van de dienst (klant) krijgt automatisch een mail. Zo kan de klant rekening houden met de start van de werkzaamheden en zich hierop voorbereiden.